In my mind : God, disappear :(
Photobucket
Assalamualaikum n peace 


Hmm , takde title ? hmm . bia je la . citer ni berkait dengan malam semalam , hmm , start semalam punye cerite la 


Oke , super hero saye , semalam call , but taak dapat . bukan aku off hp but line tak de , tak de makne nye aku nak off hp . pastu time ade line kejap . time tuh mesej dy masok , dy kate malam nnt dy call  , aku pon senyum  . hehe , # suke dohh time tuh , tetibe , time aku tenga baring2 , line tak de , Okay fine , aku pon yg dalam posisi baring tu pon teros jalan ke hulu hilir dalam bilik aku tuh , tetibe ade la satu sudut ni ade line , so aku pon dok situ , humm , malang tak berbau , (: , line dy pon cam haprak jugak . time dy call aku denga suara dy tapi yg dy pulak , Hellow ? hello ? ade orang tak ? kate suroh call , humm , tak pe la buad orang macam ni  , n then \dy tutop , aku pon kate dalam aty , takan dy tak denga kowt ape aku cakap , aku da jerit2 da tu ,  and then dy sent mesej , dy kata , syg , membe kate line trok n bla bla , aku pon kate um tk pe la , then aku teros tido , hmm , kedit da abes , so , tido je la



then pagi tu orang TM datang ruma , aku yang tenga sakai-2 pon kuar tengok dowank btol kan line internet aku , maklum la semalam ayah aku da g buad report , katenye kesian tengak anak-2 nye naek hantu sebab tak dapat on9 , HAHA , sayang ayah MUAH sikid :* haha , then da abes tu aku g mandi n tros on9 .haha , bukak2 ade la notifications 68 . aku tak bukak pon , pegi mampos la , pastu aku pegi la usya wall dy , then terbace la satu post ni 






  
then aku pon buad bodo , sebab ingat kan dy cakap kat orang laen , then tadi dy call , dy tanye aku nape tak balas mesej , aku cakap la yang line tak de , agipon kedit da abes semalam , then dy kate , takan topp ary tu da abes , weyh aku mane ade topap , aku gune mate ganjaran je , da la semalam RM20 hilang , toyol mane ntah yg curi , bodoh nye toyol , hmm , then aku tanye dy pasal status atas ni . dy kate memang dy tuju kat aku pon , time tuh terase giler-2 kowt , terase sangat yang ayat dy Sy Slalu Bersabar Dgn Awak Oh My Dear , Memang aku nanges la skunk ni , Ya allah , aku selalu buad kaw macam ni kea ? saye selalu buad awak saked aty kea ? yea awak , saye taw awak selalu mintak maaf  kalo awak ade buad salah ngan saye tapi yang ni berat . Besar sangat kea salah saye dekad awak ? awak , SAYA MINTAK MAAF , saya selalu buad awak tension ngan saye , awak , mesti susah kan nak jaga saye sampai awak tulis dekad fb awak macam tuh , hmm , awak  , kalo awak da tak larat nak layan saye  cakap je la awak , please , awak , awak sayang saye kan ? kan ? hmm awak , saye terok sangat kea sampai awak cakap cam tuh ? tak kan sebab tak angkat call kowt ? hummm , awak , ye la , saye faham , saye janji tak buad lagi , awak , nanti click SINI taw . (:




# FAKE SMILE LAH SAYANG
                                                     



                                                                  

ByaFienta

No comments:

Post a Comment