In my mind : God, disappear :(
Photobucket

This is life.

Assalamualaikum,


Kadang-kadang kawan sendiri yang kongsi bekal sama-sama, yang pergi toilet sama-sama pun boleh tikam kita dari belakang right? Wey tambi, kau memang tk sedar diri, sorry to say lah. Sahabat lah yang perfect, tk buat apa benda yang kawan tu buat, kan ? #ha'a, aku cakap dekat kau, SIAPA MAKAN CILI TERASA PEDAS YEA KAWAN?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kalau someone uh sayang seseorang tu, dia akan tunggu sampai bila-bila kan? Hihi, aku lah tu :'>


Kalau tepuk sebelah tangan tk bunyi kan? Alaaaaah, tepuk lah dada, tanya selera still nak ke tknak org tu.


Kalau orang tu tk sayang kite, kite tk payah nak batak hamak sangat lah dekat orang tu kan? Tk boleh woo~


Kalau rindu seseorang tengok bintang, cakap dengan bintang tu siapa yang korang rindu nnti apa ke cinabeng nya bintang tu cakap dekat orang tu yang kite rindu dekat dia, apa ke gila cara tu. Hah, itu lah cara aku.


Kalau dah sunyi sangat tengok burung tengah berdua-duaan dekat cable eletrik depan rumah pun rasa nak baling batu dekat burung-burung tu kan kan? Dah sunyi tahap anjing dah tu. Hah, tu lah aku.




Aku bosan sebenarnya nie, HAHA , kbyeee




                                      
ByaFienta

No comments:

Post a Comment